Storitev »Moj opomnik«
Izvajalec projekta:
MKS Elektronski sistemi d.o.o., Ljubljana, v sodelovanju s SIIX d.o.o., Radomlje
»Moj opomnik« - Kaj je to?
»Moj opomnik«
je storitev za opominjanje in je moderna oblika pomoči za samostojnejše
življenje. Uporabnik storitve prejema prek različnih
telekomunikacijskih medijev sporočila, ki ga opominjajo, da mora
pravočasno izvesti določeno nalogo. Te naloge so npr. redno jemanje
zdravil skladno s priporočili zdravnika, redno in pravočasno izvajanje
telemedicinskih meritev na domu, odhod na rehabilitacijo ali na pregled
k zdravniku, predlog za ogled izobraževalne oddaje s področja skrbi za
zdravje itd.
Komu je storitev »Moj opomnik« namenjena?
Storitev »Moj opomnik«
je namenjena tistim osebam, ki potrebujejo pomoč v obliki opominjanja
bodisi zaradi težav s pomnjenjem (oz. pozabljanjem) npr. starejše
osebe, ali zaradi časovne preobremenjenosti. Hkrati je podpora njihovim
skrbnikom (npr. hčerki, sinu...), ker jih delno razbremeni skrbi.
Kako »Moj opomnik« deluje?
Uporabnik, njegov skrbnik ali pa medicinska sestra prek spleta vpiše v »Moj opomnik«
podatke za opominjanje. To so telefonske številke, vsebina govornega
ali pisnega (slikovnega) sporočila, ki se posreduje ob opominjanju,
urnik in trajanje sporočanja ter morebitno sporočilo skrbniku.
Ob določenem dnevu in času »Moj opomnik« pošlje uporabniku opomin/sporočilo v eni ali več navedenih oblikah:
- na telefon kot govorno sporočilo
- na mobilni telefon kot SMS ali govorno sporočilo
- v e-poštni predal kot e-pošto.
Opomin/sporočilo se pošlje na en naslov (individualno) ali na več
naslovov hkrati (skupinsko). Prejme ga lahko tudi skrbnik (-i) – t.j.
oseba (-e), ki skrbi (-jo) za uporabnika. Uporabnik mora prejetje
opomina/sporočila potrditi. Način potrjevanja določa oblika sprejema
opomina/sporočila npr. uporabnik pritisne tipko na telefonu, izvede
povratni klic, ali pa klikne na določeno mesto v e-pošti. V kolikor
uporabnik ne potrdi, da je prejel opomin/sporočilo, ga »Moj opomnik«
pošlje ponovno ter o tem obvesti skrbnika bodisi prek navadnega
telefona (govorno sporočilo), mobilnega telefona (govorno sporočilo ali
SMS) ali e-pošte.
Vsi dogodki storitve »opominjanje«se beležijo in jih je mogoče pregledovati prek spleta.
Storitev »opominjanje« izvaja med.over.net.
Želite izvedeti več ob primeru uporabe?
Primer 1: opominjanje po telefonu z govornimi sporočili
Primer 2: opominjanje z SMS sporočili na mobilni telefon
Primer 3: opominjanje po e-pošti
|